۱۳۸۹ خرداد ۱۲, چهارشنبه

نام خاتمی و مجمع روحانیون مبارز در میان احزاب و شخصیت های درخواست کننده تجمع ۲۲ خرداد وجود ندارد


پارلمان نیوز در خبر امروز چهارشنبه ۱۲ خرداد خود نام افراد و شخصیت های اصلاح طلبی را که از وزارت کشور خواستار صدور مجوز راهپیمایی ۲۲ خرداد بوده اند منتشر کرده است. در این میان نام محمد خاتمی و همین طور مجمع روحانیون مبارز به عنوان حزب منتسب به او به چشم نمی‌خورد.

آیا مجمع روحانیون مبارز که درخواست پارسال آن برای اعتراض به پاره شدن عکس خمینی از سوی وزارت کشور رد شده بود، امسال از همراهی مردم دست کشیده است؟

آیا خاتمی که همیشه ۲ خرداد را نماد صلح طلبی و حرکت مدنی مردم ایران می داند، دلیل خاصی برای عدم حمایت از راهپیمایی ۲۲ خرداد امسال دارد؟

خبرمنتشر شده در سایت پارلمان نیوز در ادامه آمده است.





پارلمان‌نیوز: در پی درخواست مهندس میرحسین موسوی و مهدی کروبی برای صدور مجوز راهپمایی که طی نامه‌ای رسمی خطاب به استاندار تهران اعلام شد، هشت حزب اصلاح‌طلب نیز در درخواستی جداگانه، خواستار صدور مجوز راهپیمایی در سالگرد انتخابات شدند.

به گزارش پایگاه خبری فراکسیون خط امام(ره)مجلس«پارلمان‌نیوز»، در نامه‌ مشترکی که از سوی مجمع نمایندگان ادوار مجلس، سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی، انجمن اسلامی جامعه پزشکی ایران،  انجمن روزنامه‌نگاران زن، مجمع دانش آموختگان ایران اسلامی، جبهه مشارکت ایران اسلامی، حزب اراده ملت و مجمع نیروهای خط امام(ره) به وزارت کشور ارسال شده است، با استناد به اصل 27 قانون اساسی تقاضای صدور مجوز برای راهمپایی روز 22 خرداد را کرده‌اند.

گفتنی است نسخه‌ای از این نامه نیز به فرمانداری تهران ارسال شد که مسئولان فرمانداری با این توضیح که تنها صدور مجوز برای مراسم‌ها و تجمعات در مکان سربسته در حوزه وظایف آن‌هاست از قبول این درخواست خودداری کردند اما وزارت کشور این نامه را وصول کرد. 

۲ نظر:

  1. سلام آقای خاتمی همیشه پرچمدار اصلاحات بوده لطفا دنبال ایجاد نفاق بین سران اصلاحات نباشید

    پاسخحذف
  2. سلام بچه ها الان موقع این بحث ها نیست خاتمی هم با ماست این نبلیغات رجا نیوز دولت که بین ماها و سران جنبش اختلاف بیندازه . . . همه با هم پیش به سوی راهپیمایی پر شور ر ر ر ر

    پاسخحذف

بايگانی وبلاگ